Flytta sammankomsterna från torsdag till tisdag?

Post Reply
Carl Johan Nilsson
Site Admin
Posts: 556
Joined: 25 Oct 2007 19:18
Location: Alingsås

Flytta sammankomsterna från torsdag till tisdag?

Post by Carl Johan Nilsson »

På resan till Västervik diskuterades en flytt av våra sammankomster från torsdagar till tisdagar. Håkan Andersson har tidigare annonserat att han inte kan vara med på torsdagar. Även Jonas Ahlqvist har sagt att han föredrar tisdagar framför torsdagar på grund av andra engegemang. En fördel med tisdag framför torsdag är att det förmodligen är mindre folk på Bishop's arms då.

Är det någon som är hellre vill behålla torsdag framför tisdag?
Martin Danerud
Posts: 591
Joined: 05 Nov 2007 22:19

Post by Martin Danerud »

Eftersom jag sedan 20 år har spelat innebandy på tisdagkvällarna, så passar förstås torsdagarna bättre för mig.
Therése Jernberg
Posts: 187
Joined: 25 Oct 2007 19:14
Location: Alingsås
Contact:

Post by Therése Jernberg »

Finns det någon annan dag som skulle passa bättre, det återstår ju måndag, onsdag, fredag, lördag och söndag.
Alla har vi säkert andra engagemang någon dag i veckan. Shogiträffarna är 1 gång per månad, så det borde inte vara omöjligt att hitta en dag att träffas. Just torsdagar verkar fler ha annat inbokat utav dom som har visat intresse att delta.
Carl Johan Nilsson
Site Admin
Posts: 556
Joined: 25 Oct 2007 19:18
Location: Alingsås

Post by Carl Johan Nilsson »

För min del kan jag alla dagar.
Vet att Jonas Ahlqvist nämnde att han hade något engagemang alla kvällar i veckan utom tisdag.

Kanske att man skulle göra som på Kurnik GP och ha varierande veckodag så att alla får chansen att få vara med ibland?
Post Reply