Kurnik

Nedlagda tävlingar mm arkiveras här
Locked
Jocke
Posts: 10
Joined: 10 Jan 2008 00:12
Location: Sweden

Kurnik

Post by Jocke »

:D Hej!
Det var kul att spela landskamp, nu har jag upptäckt Kurnik och man kan spela hemma vid datorn, ikväll har jag spelat 26 partier på kurnik, två ggr i veckan har de officiella tävlingar, jag försökte spela där dagen före landskamp men fick ej, hur många partier ska man spela på kurnik innan man får spela tävlingar?
Är det någon som vet?
Carl Johan Nilsson
Site Admin
Posts: 556
Joined: 25 Oct 2007 19:18
Location: Alingsås

Post by Carl Johan Nilsson »

För att få spela tävlingar så får man inte längre anses som ny. Läste följande på Kurniks hjälp om när man inte längre betraktas som ny:

"Användare slutas betraktas som "nya" av sajten ej tidigare än en månad från det att kontot skapades och ej tidigare än att ha spenderat en viss mängd tid on-line (hur mycket exakt är inte känt för allmänheten)."
Jocke
Posts: 10
Joined: 10 Jan 2008 00:12
Location: Sweden

OK

Post by Jocke »

:) Ja g spelade ju i December i tävling,svensk,men jag har ju ännu ej registrerats, men jag antar att det kommer snart,30 speloade partier nu.
:oops:
Carl Johan Nilsson
Site Admin
Posts: 556
Joined: 25 Oct 2007 19:18
Location: Alingsås

Post by Carl Johan Nilsson »

När jag började spela på Kurnik så tror jag att jag var uppe på en 55 partier innan jag blev "fullvärdig" eller vad man kan kalla det.
Jocke
Posts: 10
Joined: 10 Jan 2008 00:12
Location: Sweden

ok

Post by Jocke »

Tack,bara att spela då,kul :)
Tråkigt att jag ej vann landslkamen.
Jocke
Posts: 10
Joined: 10 Jan 2008 00:12
Location: Sweden

Spela 7-minuters

Post by Jocke »

:D Det är nog inte min grej, men jag spelade min första tävling ikväll iallafall, förlorade alla, borde nog ha vunnit 1 iallafall, men det går fort :cry: Ok, kul att få spela.
32 partier räckte att spela.
Locked