Tas inte denna tävling på allvar av förbundet?

Nedlagda tävlingar mm arkiveras här
Locked
MickeH
Posts: 126
Joined: 19 Sep 2007 17:16

Tas inte denna tävling på allvar av förbundet?

Post by MickeH »

Den 18/11 fick jag information av vår ordförande om SM och Lag-SM för att läggas ut på hemsidan. Eftersom tävlingarna låg mer än 4 respektive 8 månader i framtiden så brådskade jag inte med att lägga ut det på hemsidan.

Den 23/11, dvs 5 dagar senare fick jag en påminnelse av ordföranden, och då lade jag förstås upp dem på hemsidan strax därefter.

Den 17/12 skickade jag ut information om Västervik Open till vår ordförande, för utskick till medlemmarna. Idag, 6 dagar senare har inte vår ordförande bekymrat sig om att lägga de 2-5 minuter som behövs för att skicka ut inbjudan (att lägga upp info på hemsidan tar kanske 5-15 minuter) - åtminstone har jag och Niklas inte fått något utskick.

Med tanke på jul- och nyårshelg gör det som jag ser det en ofantlig skillnad om medlemmarna får inbjudan före eller efter helgerna.

Om vi i Västervik ska orka bekymra oss om att arrangera tävlingar i fortsättningen, så kanske ett visst intresse från förbundet vore bra.
Martin Danerud
Posts: 591
Joined: 05 Nov 2007 22:19

Post by Martin Danerud »

Nu har jag skickat ut inbjudan till Västervik Open. De senaste dagarna har jag jobbat intensivt med EM/WOSC 2008 och inbjudan till Insternational Shogi Festival i Tendo 2008. Mer information kommer snart på forumet!
Ovanstående är inte en förklaring till att jag inte hann skicka ut inbjudan till Västervik Open utan snarare ett skäl till att jag glömde bort det. Men efter den trevliga påminnelsen här på forumet, så blev den utskickad.
Locked