Trollhättan Open 2008

Inbjudningar, resultat, anmälningslistor, diskussioner om resor och boende mm
Nils Carlsson
Posts: 324
Joined: 29 Oct 2007 22:54
Location: Stockholm

Post by Nils Carlsson »

Om kaffet ingår så får man väl vara glad, lär gå åt en del för att motverka tendenser till dåsighet.
Jag är annars lite tveksam till att spela i Trollhättan open. Kanske väljer jag istället att ladda batterierna inför SM-slutspelet och kollar på finalpartierna i lugn och ro.
Robert
Posts: 146
Joined: 02 Nov 2007 20:17

Post by Robert »

Skall försöka svara på lite frågor här:

Presis som Martin nämnde här ovan så kommer det att kosta 50kr för personerna i Japankvalet (istället för 100kr som övriga får betala).

Tidigare år har man kunnat sova i spellokalen och denna möjlighet kommer man att ha även detta år. :)
Therése Jernberg
Posts: 187
Joined: 25 Oct 2007 19:14
Location: Alingsås
Contact:

Post by Therése Jernberg »

Har många föranmält intresse till Trollhättan Open, finns det någon anmälningslista? 8)
MickeH
Posts: 126
Joined: 19 Sep 2007 17:16

Post by MickeH »

Therése Jernberg wrote:Har många föranmält intresse till Trollhättan Open, finns det någon anmälningslista? 8)
Jag gör en ny tråd med anmälningar. Den första posten där uppdaterar jag så snart jag ser ny anmälningar. De andra administratörerna (CJN och DW) här på forumet kan också ändra i den posten, så vi alltid ser de föranmälda överst.
Robert
Posts: 146
Joined: 02 Nov 2007 20:17

Post by Robert »

Njae, än så länge är det inte många som definitivt har anmäl sig men jag är ändå lite positiv då jag har fått lite positiva reaktioner från både Västervik och från Oslo. :)
Locked