Smileys som inte uttrycker rätt "sentiment".
-
Smileys som inte uttrycker rätt "sentiment".
Jag vet att det inte är mycket att göra åt saken men nog måste väl fler än jag irritera sig på att utbudet av flinosar är så ynkligt i denna forumlayout.
Särskilt vänder jag mig mot denna som skall föreställa den mest klassiska av alla, en stillsamt leende figur.
Dock förefaller han i denna version mest vara elakt hånflinande när han egentligen borde se ut någonting i den här stilen:
Ville egentligen bara klaga lite utan något egentligt hopp om att en förändring är möjlig, lägg det under rubriken allmän till inget syftande whining.
Särskilt vänder jag mig mot denna som skall föreställa den mest klassiska av alla, en stillsamt leende figur.
Dock förefaller han i denna version mest vara elakt hånflinande när han egentligen borde se ut någonting i den här stilen:
Ville egentligen bara klaga lite utan något egentligt hopp om att en förändring är möjlig, lägg det under rubriken allmän till inget syftande whining.
Last edited by Nils Carlsson on 29 Sep 2008 13:38, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
-
-
-
- Site Admin
-
Bra att ni gillar dem men synd att ni inte får det att fungera .
Glömde väldigt glad och normalt ledsen . En arg smiley som inte svär så mycket
och denna är kanske lämpligare som tunguträckare.
Den här heter confused men ser mer surprised eller shocked ut enligt mig Han tappar ju uppenbart hakan.
Den här är ju uppenbart shocked men har ett intetsägande namn .
Den här är min favorit som confused eftersom denna ser lite för sorgsen ut och denna återigen ser obefogat elak ut . Smileyskaparen måste uppenbarligen ha varit på dåligt humör den dagen.
Slutligen en innocent om behov skulle uppstå
Glömde väldigt glad och normalt ledsen . En arg smiley som inte svär så mycket
och denna är kanske lämpligare som tunguträckare.
Den här heter confused men ser mer surprised eller shocked ut enligt mig Han tappar ju uppenbart hakan.
Den här är ju uppenbart shocked men har ett intetsägande namn .
Den här är min favorit som confused eftersom denna ser lite för sorgsen ut och denna återigen ser obefogat elak ut . Smileyskaparen måste uppenbarligen ha varit på dåligt humör den dagen.
Slutligen en innocent om behov skulle uppstå
-
- Site Admin
-
Vissa kan man helt enkelt skrota till förmån för de nya.Carl Johan Nilsson wrote:Nu finns de nya smileysarna inlagda. Man hittar dom under View more emotocons. Hur gör vi med de gamla? Ska jag ta bort dessa? Den gamla och har en viss charm men resten är ganska kass tycker jag.
Ta exempelvis bort och ersätt med , och ersätt med .
Det vore bra om man också kunde skriva flinosen bara med : ) och : D som med de gamla.
Samma med den här som kan ersätta denna 8 ) , : x , som liknar en katt som kräks, med denna
Den förlägna smileyn, vilken vi har glömt bort, kan ersättas med denna .
Djävulsfigurerna vet jag inte om vi behöver alls. Några av de mest meningslösa flinosarna överhuvudtaget som aldrig används.
Last edited by Nils Carlsson on 29 Sep 2008 20:48, edited 9 times in total.
-
-
- Site Admin
Har uppdaterat de flesta nu. Några är kvar att uppdatera ( t.ex angry och embarrased) men Daniel måste lägga in dessa först. Vissa av de tidigare posterna i denna tråd blev lite konstiga nu eftersom dessa har fått ändrade flinosar mot hur det såg ut när meddelandet postades men det får man leva med.
-